ОГОЛОШЕННЯ
|
Прохорівська сільська рада оголошує конкурс з визначення генеральної будівельної організації (підрядної організації) для делегування функцій замовника по об’єктах комунального господарства: |
|
- |
Будівництво дитячого ігрового майданчика с.Прохорівка Волноваського району Донецької області |
|
- |
Будівництво спортивного майданчика з тренажерами для занять на відкритому повітрі с.Прохорівка Волноваського району Донецької області |
|
|
|
|
|
|
|
Для участі в конкурсі Організація надає Конкурсної комісії такі документи:
- заяву на участь в конкурсі, в якій має бути зазначено повну назву учасника, юридичну та фактичну адресу, телефон, факс, E-mail та іншу довідкову інформацію;
- копію документів про державну реєстрацію учасника;
- копію довідки про включення до ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств, організацій, установ);
- копію Статуту або документу, на підставі якого зареєстрована і діє Організація;
- копії довіреності на повноважених представників Організації з відповідними повноваженнями діяти від імені Організації та підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами конкурсу;
- коротку інформацію про діяльність та досвід Організації на ринку будівництва, реконструкції та ремонту (надається в довільній формі);
- довідку Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості перед бюджетом, подану станом на кінець звітного періоду;
- документ довільної форми, що містить зобов’язання Організації щодо виконання нею умов конкурсу, завірений повноваженими особами Організації, який подається в окремому непрозорому пакеті, скріпленому печаткою Організації, із назвою об’єкту та написом „Конкурсна пропозиція”.
До участі в конкурсі не допускаються претенденти, які:
- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
- ліквідуються;
- подали разом із заявкою на участь у конкурсі неправдиву інформацію;
- не відповідають вимогам цього Порядку.
Конкурс відбудеться за 7 календарних днів після розміщення інформації на веб-сайті Прохорівської сільської ради про його проведення.
Сільський голова І.М.Колле